Er ligt een pakje voor u klaar!

Leave a comment Standard

Er ligt een pakje voor U klaar.

Opfrisser met de 7 w’s
Gezegend zij de God en Vader van onze Heer Jezus Christus, die ons in de hemelsferen, in Christus, met talrijke geestelijke zegeningen heeft gezegend.Efeziers 1:3

Wie? De heiligen en gelovigen, die in Christus Jezus zijn.

Wat? Zijn gezegend met al de geestelijke zegeningen

Waar? In de hemelsferen, de hemelse gewesten.

Waarom? Omdat Jezus die bij Zijn dood en opstanding heeft verkregen en ze voor ons beschikbaar zijn.

Wanneer? Ze zijn dus beschikbaar, wij mogen ze pakken, aannemen, toeeigenen. Het feit dat ze er zijn is één, maar je moet ze wel uitpakken en ermee aan de slag gaan.

Waarvoor? Het is als met een reçu’s van het postkantoor. Je krijgt het pakje pas als je het gaat halen. Iedere christen heeft dus het reçu, door geloof verkregen. En nu moeten we het gaan ophalen, uitpakken en ermee aan de slag!

Waartoe? Die zegeningen, zijn er niet voor niets. Wat zijn het dan? Die dingen die door de heilige Geest aan ons gegeven worden, de gaven en de vrucht, maar ook genezing, herstel, voorspoed, bevrijding. Wat Jezus vrijkocht toe Hij het uitschreeuwde: het is volbracht, het is betaald, is nu allemaal van ons. ik wil er niets van missen!

Gebed: Heer, we beseffen vaak maar niet half, wat U voor ons deed aan het kruis. Het allermooiste is natuurlijk onze redding, dat we zeker weten, bij U te kunnen zijn, als we gestorven zijn. Maar ook voor vandaag, wilt U ons zoveel geven, heeft U zoveel voor Uw kinderen in petto, gratis en voor niets. Leer het ons te zien en geef ons vrijmoedigheid om het op te halen, het uit te pakken er ermee aan de slag te gaan. Opdat wij met ons leven een maximale impact zullen hebben voor de komst van Uw Koninkrijk.

Arie de Paauw

Ook iedere dag de Opfrisser met de 7 W’s in je mailbox? Stuur een berichtje naar opfrisser.7wees en je wordt toegevoegd.

Ook te lezen op www.Opfrisser.com

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.