Laat je redden

Leave a comment Standard

Laat je redden!

Opfrisser met de 7 w’s
Keer terug naar mij en laat je redden, ook jullie aan de einden der aarde; want ik ben God, er is geen ander.Jesaja 45:22
Wie? Iedereen, waar we ook wonen, ook aan de einden der aarde

Wat? Krijgt de oproep, het verzoek, de bede om terug te keren naar JHWH, de enige, ware God

Waar? Overal, in de hele wereld en dat zie je vandaag ook gebeuren, in Afrika, in China, overal kommen massa’s mensen tot beloof en het is ook hier in Nederland

Waarom? Er is geen andere God die redt. Daarom betekent de Naam Jezus ook: God redt

Wanneer? Wanneer wij ons laten redden, vergelijk ook 2 Kor. 5:20. Het is een passieve activiteit. Je moet het laten, toe laten.

Waarvoor? God heeft er alles aan gedaan om onze redding mogelijk te maken: Hij zond Zijn Zoon, Jezus, daarom is het Kerst, Jezus stierf voor ons en versloeg de dood door weer op te staan, Goede afvrijden en Pasen en Hij zond de heilige Geest, dat is Pinksteren, zodat wij toegerust kunnen zijn om de boodschap uit te dragen

Waartoe? Hij deed alles al, nu wij nog. Accepteer de Here Jezus als je Heiland en Verlosser. ( nog nooit gedaan? Ga dan naar www.gratisgeschenk.tk ) en ontvang het eeuwige leven. Niet langer wachten, doen, nu!

Gebed: Nee, Heer, er is geen God buiten U en ook geen enkele god die stierf voor de zonden van zijn volgelingen. Buiten U is er geen redding. En om mij heen zijn er nog steeds mensen, die nog niet gered zijn. Help mij, Heer, door Uw Geest om Uw boodschap uit te dragen en mensen bij U te brengen.

Arie de Paauw

Ook iedere dag de Opfrisser met de 7 W’s in je mailbox? Stuur een berichtje naar opfrisser.7wees en je wordt toegevoegd.

Met dank aan www.dagelijkswoord.nl voor het verstrekken van de tekst

Ook te lezen op www.Opfrisser.com en op Twitter @opfrisser7wees en in boekvorm!

Klik op deze link om het te bestellen http://vosvdleer.mijnbestseller.nl/magento/opfrisser-met-de-7-ws2.html, Of bestel het bij je plaatselijke christelijke boekhandel.

#opfrisser7wees 2 Kor. 5:20

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.