You got it!

Leave a comment Standard

You got it!

Opfrisser met de 7 w’s
En meer nog, dat wij God prijzen danken we aan onze Heer Jezus Christus, door wie we nu al met God zijn verzoend.Romeinen 5:11
Wie? Wij, die geloven in de Here Jezus

Wat? Zijn nu al met God verzoend

Waar? Door Zijn dood aan het kruis en Zijn opstanding uit het graf en toen we Hem ons leven gaven

Waarom? Het vond plaats op dat moment, het is al gebeurd.

Wanneer? Op het moment dat iemand de Here Jezus uitnodigt in Zijn leven, zijn zonden belijdt, zich bekeert en Hem aanneemt als Zijn verlosser is zo iemand met God verzoend.

Waarvoor? Het is bijna Kerst, dat is de reden dat het Kerst geworden is! Maar zonder goede Vrijdag en Pasen is kerst nutteloos. Jezus kwam,zodat wij verzoend kunnen zijn met God.

Waartoe? We hebben het dus al, we hoeven niet meer af te wachten, we zijn het Koninkrijk binnengegaan. En van daaruit kunnen we verder ontdekken wat God voor ons heeft en dat is niet niks. Je hebt het!

Gebed: dank U Here Jezus, dat ik door U verzoend ben met de Vader, dat ik niet hoef af te wachten, maar nu al de erfenis in bezit kan nemen. Ik loof U, omdat U kwam,Uw leven aflegde voor mij en in mijn plaats betaalde voor al mijn zonden. U alleen zij de eer.

Arie de Paauw

Ook iedere dag de Opfrisser met de 7 W’s in je mailbox? Stuur een berichtje naar opfrisser.7wees en je wordt toegevoegd.

Met dank aan www.dagelijkswoord.nl voor het verstrekken van de tekst

Ook te lezen op www.Opfrisser.com en op Twitter @opfrisser7wees en in boekvorm!

Klik op deze link om het te bestellen http://vosvdleer.mijnbestseller.nl/magento/opfrisser-met-de-7-ws2.html, Of bestel het bij je plaatselijke christelijke boekhandel.

#opfrisser7wees

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.