Rotterdam zuid (25/6/14)

Leave a comment Standard

Wat een bijzonder krachtige middag was het weer in Rotterdam-Zuid. We stonden op een iets andere positie, waardoor we soms in de weg stonden, maar ook veel bekijks trokken. Weer vele bijzondere dingen meegemaakt. Vele benen, met soms wel meer dam twee cm verschil kwamen allemaal gelijk. Tenminste 4 rugklachten zijn verholpen. Een mevrouw werd zo krachtig geraakt dat de tranen over haar wangen liepen. Dit had ik echt nodig. Een andere dame had een buurman die ook ‘dit soort dingen deed’ hielp toch niet, maar toen ze toch ging zitten en zag dat haar benen even lang werden, zakte haar mond wijd open. Op haar pijnschaal zakte de pijn met zeker twee punten. Ze vond het wel eng, want wilde voor haar andere problemen geen gebed. Verder gebeden tegen depressies, suikerziekte en nog meer inbrekers. Allen weggestuurd in de machtigste naam, de naam boven alle Naam, de naam van Jezus, Yeshua, soms Isa. We hadden soms heftige gesprekken met Moslims. Nadat we al een poosje met twee jongens, half 20 hadden gesproken, kregen ze versterking van een soort iman. Hij wist ook wel dingen van de bijbel. Discussie, die we normaal altijd uit de weg gaan, was respectvol. We eindigden met de woorden: als je oprecht, ook als moslim, naar God zoekt, zul je Jezus gaan zien,,want wie zoekt zal vinden.
Naast alle genezingswonderen gebeurden er 13 nog grotere wonderen, toen dertien mensen hun hart openden voor Jezus Messias, en Hem aanvaarden als hun Heuland en Verlosser. Een van hen was, ik zeg wàs een moslim, droog ook nog de naam Mohammed. Ik heb dus Mohammed tot de Heer geleid! 😉
Dank U, Jezus voor Uw kracht die zo voelbaar en tastbaar aanwezig was dat mensen geraakt werden door Uw liefde. Bid je mee dat ze naar de Est&Meet van komende dinsdag zullen komen? Wil je dit ook eens meemaken?
As zaterdag in Dordrecht en volgende week woensdag weer in Rotterdam!

M vr gr
Arie de Paauw

Advertenties

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.