Gratis Geschenk

Leave a comment Standard

Laat het u dan bekend zijn, mannenbroeders, dat door Hem aan u vergeving van de zonden verkondigd wordt en dat ieder die gelooft, door Hem gerechtvaardigd wordt van alles waarvan u door de wet van Mozes niet gerechtvaardigd kon worden.

Lezen: Handelingen 13:13-47

Wie? Paulus aan de Joden in de synagoge van Antiochië, maar later zijn het de heidenen die hen terugvragen, dus die hebben wellicht meegeluisterd

Wat? Moeten weten en vanaf dat moment zijn ze zelf daarvoor verantwoordelijk, dat alleen door het geloof in de Here Jezus er vergeving van zonden te ontvangen is.

Waar? Bij Hem, door het geloof in Hem worden wij gerechtvaardigd, om niet. Niets wat je zelf doet, het houden van de wet, feestdagen e.d. heeft daar effect op.

Waarom? Omdat genade gratis is, het is een geschenk. Je hoeft het alleen maar aan te nemen en uit te pakken

Wanneer? Zijn aanbod geldt nog iedere dag. Heb je dat nog niet, in geloof, aanvaard? Doe het dan vandaag. Morgen kan te laat zijn

Waarvoor? Wanneer we geloven, weten we dat we uit dat geloof gerechtvaardigd zijn. Te vaak kom ik mensen op straat tegen, die bij wijze van spreken, hun hele leven al in de kerk zitten en geen zekerheid hebben of ze, als ze op dat moment zouden sterven naar de hemel zouden gaan. We mogen weten, nee, moeten weten, dat alleen ons geloof in de Here Jezus ons die zekerheid kan geven. Hij vergeeft ALLE zonden, behalve de zonde van ongeloof

Waartoe? Laat het dan bekend worden, dat er redding mogelijk is, zekerheid in het geloof, voor iedereen die dat geschenk, die genade, de vergeving van zonden, aan- en uitpakt. Hoe je dat doet? Ga naar http://www.gratisgeschenk.tk en bid het gebed, met je hart en hardop. Doe het vandaag!
En deel het uit, aan de mensen om je heen, die verloren dreigen te gaan als ze Jezus niet kennen als hun Heiland en Verlosser! *)

Gebed: Dank U, Here Jezus, dat Uw kruisdood meer dan genoeg is om al mijn zonden te vergeven. Dat ik er niets meer aan toe hoef te voegen, zelf mijn zondenkennis niet. Uw offer is genoeg. Dank U, dat U mij vergeeft, telkens weer. Wat een onovertroffen en heerlijk genadeboodschap mogen wij aan de wereld vertellen.

*) Je kunt de visitekaartjes van Gratis Geschenk bestellen. Je kunt ze dan uitdelen en/of ophangen bij de supermarkt of gebruiken bij evangelisatie. Ze kosten €20,- franco thuisbezorgd

Bron:www.dagelijkswoord.nl.

Ook iedere dag de Opfrisser met de 7 W’s in je mailbox? Stuur een berichtje naar opfrisser.7wees@gmail.com en je wordt toegevoegd. Of like onze facebookpagina https://www.facebook.com/OpfrisserMetDe7Ws

 

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.