Onuitsprekelijk



En evenzo komt ook de Geest onze zwakheden te hulp, want wij weten niet wat wij bidden zullen zoals het behoort. De Geest Zelf echter pleit voor ons met onuitsprekelijke verzuchtingen. En Hij Die de harten doorzoekt, weet wat het denken van de Geest is, omdat Hij naar de wil van God voor de heiligen pleit. — Romeinen 8:26-27http://dawo.nl/?p=4797

Lezen: Romeinen 8:18-30

We hebben een voorbidder en wat voor Een! De Heilige Geest Zelf. Hij bidt voor ons als wij het niet meer weten. Als wij gestopt zijn, gaat Hij door. Hij bidt ook door ons heen, als wij het niet meer weten. Als we onze tong aan Hem hebben overgegeven, neemt Hij die over en spreekt door ons heen, woorden die we niet kennen, in een taal die we niet geleerd hebben. Een gebed dat ongetwijfeld goed is, omdat het door de Geest geleid wordt.

Onze gebeden zijn vaak standaard, doorspekt met allerlei standaard zinnetjes. Ook ontkrachten we onze gebeden met te vragen of God wel dingen wil doen. ‘Heer wilt U die en die genezen?’ Dat gebed is meteen verhoord, want genezing is Gods wil, alleen is er nog niets gebeurd…. God wil dat we onze autoriteit gaan gebruiken die we hebben als kinderen Gods. Daar wacht de schepping op, zij zucht totdat de Kinderen van God, jij en ik, openbaar komen en in de autoriteit gaan staan en de dingen gaan doen waar we voor geroepen zijn.

Laat de Heilige Geest door je heen bidden, al of niet in tongen. De gebeden die Hij leidt zijn het krachtigst, omdat Hij, naar de wil van God, voor ons, de heiligen, pleit. Dat is toch geweldig.  Ook hier blijkt Hij weer de Helper, ook in onze gebeden.

Als er ergens een doorbraak nodig is, en waar is dat niet?, laat de Heilige geest door je heen bidden en het gaat gebeuren. Misschien niet na een gebedje, maar weet dat als Hij door je heen bidt, dat altijd naar Gods wil is. En gebeden naar Gods wil worden verhoord! 

Bid je voor verloren zielen (www.doeltrefendbidden.tk) het is Zijn wil dat ze worden gered, want niemand mag sterven zonder Jezus

Bid je voor genezing? Het is Zijn wil dat we worden genezen! ‘Ik wil het, word rein!’

Maar blijf volharden, geef niet op: Pray Until Something Happend (PUSH) blijven aandringen, in ded kracht van e Heilige Geest. En Hij komt je, onuitsprekelijk, te hulp, in Jezus Naam!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s