Genade van God

Leave a comment Standard

Want het loon van de zonde is de dood, maar de genadegave van God is eeuwig leven, door Jezus Christus, onze Heere. — Romeinen 6:23

http://dawo.nl/?p=5334

Lezen: Romeinen 6:15-23

Een korte bijbeltekst, die voor iedereen makkelijk uit het hoofd te leren is. Zeker die mensen die gebruik maken van het Evangelie Zielenwinnend Script, want daar wordt het in gebruikt. Het is eigenlijk in een korte zin, de kern van het evangelie van de genade. Rom. 3:23 leert ons dat alle mensen hebben gezondigd, niemand (behalve natuurlijk de Here Jezus, uitgezonderd. Vanuit die positie ligt iedereen in het verderf, mist de glorie van God, kan dus niet in Zijn nabijheid komen. Maar door het offer van de Here jezus aan het kruis is de toegang weer vrij, voor ieder mens. Eigenlijk is het zo dat iedereen recht heeft op redding, omdat Jezus de prijs betaalde en God Zichzelf met de wereld verzoende en hen hun zonde niet toerekent!

(2 Kor.5:19) Daarom is de enige zonde die mensen uit de hemel houdt, die van ongeloof! Daarom hoort evangeliseren helemaal niet zo moeilijk te zijn. We zijn te bang geworden om mensen tot Jezus te leiden, omdat het een leugen in ons denken is geworden. We denken nog steeds dat mensen goede discipelen moeten zijn om gered te worden, maar dat is niet wat de bijbel zegt. Wat wij moeten doen is de zondaar bij Jezus brengen, dan doet Hij de rest. En dat is nu precies wat we met dat script doen! Vandaar ook de overweldigende resultaten die we zien. Het is niet onze bijbelkennis, of onze manier, het is geïnspireerd door de Heilige Geest en het werkt alleen in Zijn kracht. Niet goed Discipelschap brengt je in de hemel: alleen de genade van God. En dat is een gave, een geschenk, helemaal gratis! Daar hoef je dus helemaal niet voor te presteren! Halleluja! Het is een www.gratisgeschenk.nl.

Als je Jezus nog nooit hebt uitgenodigd in je hart, ode het dan nu, ga naar www.gratisgeschenk.nl. Door Zijn Geest zul je totaal veranderen en Zijn Kind worden. Is het zo eenvoudig? Ja, zo eenvoudig is het.

Zaterdag 23 september gaan we weer van staat met onze Krachtevangelisatie training. Kom en laat je trainen en gebruiken door de Heilige Geest. Je zult versteld staan wat God door jou heen kan doen en hoeveel mensen je bij Jezus zal kunnen brengen! Www.kiXtart.ga en stuur ons even een berichtje. Aanvang 10:30, Rotterdam

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.