Blaakmarkt, Rotterdam ,Dinsdag, 1 mei 2018


.Mirjam Refos staat iedere dinsdag met haat team op de Blaakmarkt in Rotterdam-Centrum. Ze werkt niet (meer) onder onze VAG, maar in haar team zitten veel mensen die door os zijn getraind. Vandaar een keer haar verslag:

Gloriestoel/De Laatste Reformatie/JGLM Benelux/Kracht Evangelisatie m. script.

BLAAKmarkt, ROTTERDAM

dinsdag, 1 mei 2018

Vandaag stuurde de HEER weer 12 arbeiders en mochten met HEM samenwerken. Verschillende mensen vroegen Vergeving en Jezus in hun hart. Genezingen. het was weer mooi weer, wel frisjes door de wind. Herlina, vrouw van Bert Huisman, na 1 maand in Indonesie voor Missie, ook weer terug. Ook 82 jarige Peter was er weer. Hij heeft Holocaust overleefd, en vele wonderen meegemaakt. Ook waren Janneke en Jan van Doodewaard er weer. En Hermen Lit kwam ook langs. Wat een Zalving, die Vlaggen waarmee Herlina in de geestelijke wereld de lucht zuivert bij BLAAKmarkt. Een moslima op fiets kwam naar haar toe en vroeg : Wat is dat ? Herlina : JEZUS is KONING . Moslima: Ik houdt van Jezus. Nu nog Vergeving vragen en Isha als Lam en Zoon van God geopenbaard krijgen, daar bidden we voor.

De eerste meneer, die ik sprak stond eigenlijk vlak voor m’n neus, (videootje)leek gestuurd. Hij is atheist, goed Gesprek. Mocht ook voor hem bidden, want enkele dierbaren van hem zijn overleden en veel mensen hebben gemeen tegen hem gedaan. Hij vroeg voor hem te bidden dat hij goede mensen mag ontmoeten en een goede levenspartner. Terwijl ik bad voor goede lieve gelovige vrouw voor hem, zei hij, nee man. Ik: Nou, daar kan ik niet voor bidden. Hij: Geeft niet bidt maar. Mocht mn hand op zijn hart leggen en voor bidden dat God zijn innerlijk verdriet weg wil nemen en ZIJN LIEFDE wil geven. Hij was wel geraakt in zijn hart door de ontmoeting en gebed,;dat was merkbaar. Ik gaf hem een brasa, omhelzing van LIEFDE van Jezus..voordat hij verder ging. Hij bleek dyslextisch, nam geen traktaat mee eant kan niet goed lezen zei hij.

De tweede meneer was uit Angola en zei dat hij Evangelist was. Had PIJN aan z’n schouder. Na gebed in Jezus Naam..PIJN WEG. Ik nodigde hem uit mee te doen dinsdags. Begreep niet zo wat Evangelist of wij begrepen elkaar niet goed. a.s.Zaterdag met Vakantie, mocht voor hem bidden dat hij ook Werk van Evangelist gaat doen en Gezegende vakantie.

Jongeman Abdul. Ben je moslim ? Nee, niet meer ze doen terroristiche dingen, helemaal klaar mee. Wat geloof je nu dan? Alleen in mezelf. ik: Dat kan toch niet joh. Mocht voir hem bidden dat hij christelijke vriendin krijgt, wordt hij christen. Nou daar heb ik dan voor gebeden en meer. En gevraagd mij te laten weten als hij chr.vriendin krijgt.

Erithrese zr. Hannah en Indonesische zr. Herlina vertellen in de Subway, waar we vertellen wat de Heer heeft gewerkt deze middag, het volgende BIJZONDERE GETUIGENIS van een Zuid-Molukse br. die met zn gitaarkoffer in vuurt van ons stond.

GETUIGENIS :

De man verloor binnen een 1/2 jaar zijn schoonvader en broer. Zijn vrouw Atheiste vroeg tijdens haar ziekte dat hij hasr naar de kerk bracht elke keer. Op haar Sterfbed pakte ze zijn hand en zei : JIJ MOET BIDDEN. Vanaf dat moment was hij een veranderd man en sindsdien Bidt en leest Bijbel Elke Dag..

Corrie van Driel verteld :

Vandaag mocht ik het reddingsgebed bidden met opa O. en zijn 3 schattige kleinkinderen baden mee. Het was mooi om te zien hoe blij hij was. (Dominicaanse Republiek)

Dhr P. kwam weer langs en ik kon hem de DVD meegeven over de wonderen van de schepping die ik hem 3 weken eerder beloofd had. Hij wilde het reddingsgebed (nog) niet bidden, maar ik beloofde hem dat we dat volgende week dan wèl doen. Dus als hij volgende week weer komt kan ik hem erop aanspreken😊

Ook Dhr. W. kwam weer langs. 2 weken geleden bad hij het reddingsgebed met mij mee. Hij moet 28 mei geopereerd worden aan zijn knie. Ik sprak (nogmaals) genezing uit over zijn knie en hij vervolgde weer blij zijn weg.

Ik sprak een moeder en een zoon uit Kosovo, moslims. Ik legde hun het Evangelie uit en raadde hen aan te gaan lezen over de wonderen van Jezus in het Lucas evangelie wat ik hun meegaf en wat ze graag aannamen.

Ik had nog een leuk gesprek met een atheïst. Het zaadje is geplant, God geeft de wasdom. De Heilige Geest zal overtuigen …..

Janneke en Jan van Doodewaard vertellen :

Deze middag kwamen we een aantal Jehova-getuigen tegen waaronder Joan.

Joan kwam niet zo vaak meer in die gemeenschap.

Ze wist ook miet of ze gered was.

We hebben haar het evangelie uitgelegd en het zondaarsgebed met haar gebeden.

Gelukkig hadden we een folder van een gemeente waarvan de voorgangster ook jehova getuige is geweest.

Ze had nl nog wel wat vragen.

Later kwamen we Magnolia tegen die Spaans en een beetje Nederlands sprak.

We hebben haar naar Margueritha gebracht die voor ons vertaalde.

Ze wilde graag Jezus aannemen. Mirjam bracht nog 2 Spaansprekende meisjes. Zij hoorden ook het Evangelie in Spaans, maar hadden gesloten harten.

Nog later bracht Marian een vrouw bij ons die psychisch behoorlijk verward was.

Ze had veel geweld en vervelende dingen meegemaakt.

Ze heeft wel de gebeden gebeden maar kwam niet uit haar slachtofferpositie.

Marguerita heeft haar een Bijbeltje gegeven en het adres van de Europoort waar een bevrijdingsteam is.

Het was een leuke middag.

Jan en Janneke.

Marianne Noora verteld :

Ik sprak tot een mevrouw bad met haar en God oprnbaarde mij dat ze geesten van overleden dierbaren aanroept en tot ze praat ze gaf lachend toe. Ze heeft last van haar oog dus daarvoor bad ik voor haar. Ook gezegd dat wat ze doet niet goed is. Ze nodigt geesten uit in haar huis.\

2 gedachten over “Blaakmarkt, Rotterdam ,Dinsdag, 1 mei 2018

  1. dit is geweldig mooi, ik wil jullie zegenen in Jezus naam, en wou: dat ik daar woonde en mee kon doen. maar dit gaat niet meer, ik ben veel te oud en woon te ver, Ik heb het wel gedaan op markten. en ja dit hielp vele mensen. ik ben ermee moeten stoppen vanwege familiale problemen, maar mijn medewerkers doofden geestelijk uit. jammer ze dachten dat het niet hielp, en overtuigen van voort te doen, dat geloofden ze niet. Ja België is een land dat hart van hart is.

    Like

    1. Toch hebben sij ook hoop voor België waar wij of iemand door ons getraind, binnenkort hopen te zijn. Jezus zei dat de oogst groot is,zou Hij liegen? Blijf bidden voor België, want ook België moet worden gered,

      Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s